رونمایی پرفروش ترین ساعت های هوشمند در سال ۲۰۱۴

رونمایی پرفروش ترین ساعت های هوشمند در سال ۲۰۱۴

0 1051

در این مطلب یکی از بی سابقه ترین فروش ساعت هوشمند در سال ۲۰۱۴ را برای شما رونمایی میکنیم. اگر شما میزان فروش پلتفرم Android Wear را میدانستید از تعجب شاخ در می آورید.

saat-1

این گزارش نگاه اجمالی به بازار دیوایس های پوشیدنی قبل از ورود Apple می ندازد. انتظار می رود Apple Watch از ماه آوریل شروع به فروش کند. همه منتظر هستند تا ببیند این بار کمپانی اپل چه می کند. به نظر می رسد مردم ترجیح می دهند ایمیل های خود را از روی ساعتشان ببینند تا اینکه گوشی ۵ اینچی خود را بیرون آورند!

 از بین ساعت های هوشمند پلتفرم ورزشی گوگل ، موتو ۳۶۰ موتورولا که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید با وجود این که تا چند ماه بسیار کمیاب بود پرفروش ترین مدل بوده است.

 تحلیل گر مشهور Canalys جواب را می داند. در سال ۲۰۱۴ ، ۷۲۰ هزار ساعت هوشمند که پلتفرم های گوگل را اجرا می کردند به فروش رسید.

 

saat-3

این مقدار در مقایسه با دیگر ساعت های هوشمند خیلی هم زیاد نیست. طبق گفته های مرجع ذکر شده، در سال گذشته مجموعاً ۴٫۶ میلیون مچ بند هوشمند فروخته شده است. برای داشتن چشم اندازی از تعداد Android Wear ها باید به این قضیه توجه داشت که Pebble اخیرا اعلام کرده است در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۴ به فروش یک میلیونی ساعت های هوشمند خود رسیده است. ساعت های این کمپانی ظاهر مناسب و پایداری باتری خوبی دارند اما رقم ذکر شده مربوط به بازه ی زمانی بیشتر از یک سال است. هم چنین بحث Android Wear فقط در تابستان سال گذشته مطرح شد.

اگر به بازار مچ بند های هوشمند به طوری کلی نگاه کنیم ، هنوز هم سامسونگ رتبه اول است که ظرف ۱۴ ماه ۶ مدل جدید ارائه داد. جالب است بدانید Xiaomi تا کنون بیش از یک میلیون ساعت Mi Band فروخته است که بی شک این را مدیون قیمت فوق العاده مناسبش است. در زمینه ی مچ بند های هوشمند اصلی، Fitbit پیش قدم است.

پست های مرتبط

0 1259

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

16 − 13 =