رستوران شانلی (غذای مدیترانه ای در ولنجک)

رستوران شانلی (غذای مدیترانه ای در ولنجک)

0 2477

شعبه مدیترانه ای رستوران «شانلی» در ولنجک تهران سال ۹۱ راه اندازی شد.

این رستوران مدیترانه ای منویی متفاوت را برای سرویس دهی ارایه کرده است.

در طراحی منوی این رستوران انواع سالاد، گریل، پاستا، غذاهای دریایی، پیتزا به سبک ایتالیایی، نوشیدنی و کوکتل، دسر و … گنجانده شده است.

نیژه پاکدل مهربانی موسس و مدیر این رستوران که امسال به عنوان کار آفرین نمونه حوزه رستوران و گردشگری انتخاب شده است گفت: منوی مدیترانه ای بر اساس نظر سنجی منطقه ای و بین مشتریان شعبه مرزداران تهران انتخاب و برای یک شعبه ولنجک طراحی شده است.

143351_142

وی افزود: در طراحی منو تلاش شده است علایق اکثر رده های سنی و افراد با ذائقه های مختلف در نظر گرفته شود به طوری که در این منو انواع سالاد، گریل، پاستا، غذاهای دریایی، پیتزا به سبک ایتالیایی، نوشیدنی و کوکتل، دسر و … گنجانده شده است.

وی ادامه داد: توسعه اکثر کارهای اقتصادی این روزها متوقف شده و حتی برعکس شده و راه اندازی شعبه ولنجک شانلی و استقبال از این رستوران در همین چند روز فعالیت نشان دهنده این است که شانلی خلاف جریان آب و با موفقیت پیش می رود.

خانم پاکدل مهربانی با اشاره به مشکل جای پارک اکثر رستوران های تهران گفت: مکان یابی برای شعبه ولنجک نزدیک به ۶ ماه به طول انجامید و نهایتا نقطه فعلی با توجه به جای پارک مناسب، آرامش محل، ارتفاع بنا، فضاهای اختصاصی مناسب برای طراحی داخلی متفاوت و دسترسی سریع و آسان از طریق اتوبان انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه اکثر تهرانی ها در حال حاضر رستوران را به عنوان گزینه اول تفریح انتخاب می کنند گفت: برنامه ریزی برای شعبه ولنجک شانلی بر اساس متد علمی، مطالعه ویژگیهای بومی و نظرات مشتریان وفادار شانلی توسط گروه مشاوران این رستوران صورت گرفته است و استقابل باور نکردنی در روزهای ابتدایی راه اندازی این رستوران و سطح بالای رضایت مشتریان نشان دهنده این است که بررسی ها کاملا درست بوده است. همه می دانند معمولا زمان نتیجه گرفتن یک رستوران در این سطح معمولا طولانی است و ماه ها و شاید سالها به طول می انجامد اما ما این گامها را با مجهز کردن خود به دانش روز بسیار سریعتر برداشته ایم.

پاکدل مهربانی گفت: با این حال ما هیچگاه به شرایط موجود راضی نبوده ایم و همواره شانلی روند رو به رشد خود را ادامه داده است. به طوری که این رستوران در کمتر از ۴ سال ۴ بار به عنوان رستوران برگزیده سال انتخاب شده و ۵ استاندارد بین المللی را مستقر کرده است. هم اکنون نیز شعبه ولنجک راه اندازی شد، اما کیفیت را فدای سرعت نمی کنیم و برای توسعه شعب با وجود پیشنهادهای موجود عجله ای نداریم.

وی در مورد کمرنگ بودن تبلیغات این رستوران در مقایسه با رقبا گفت: نتیجه نظر سنجی های ما نشان می دهد بیشتر مشتریان از طریق معرفی دوستان خود با این رستوران آشنا شده اند و سعی ما بر این بوده که به جای انتخاب شیوه های رایج، این روش را انتخاب کنیم.

هر مشتری راضی برای ما از یک بیلبورد با هزینه ۴۰ میلیون تومان در ماه اثربخشی بیشتری دارد، بنابراین تلاشمان را انجام می دهیم که رضایت مهمانان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم. هر چند رضایت ۱۰۰ درصدی کاری غیر ممکن  است اما کمک مشتریان بسیار اندک ناراضی، بزرگترین سرمایه ما برای توسعه بوده است و از همه مهمانان درخواست می کنیم ایرادات ما را پیدا کنند و به ما مشورت بدهند تا آنها را برطرف کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۲۲۴۲۴۲۸۲ تماس بگیرید.

نگاه کلی:

مناسب برای: جلسه رسمی، زوج ها، میهمان خارجی
دسته بندی: فرنگی، فرانسوی، سایر، گریل، غذای دریایی
سرویس بیرون بر: ندارد
مشخصات:
امکانات: اینترنت Wifi ، پارکینگ اختصاصی
آدرس: نیاوران، روبروی خیابان جماران، جنب بانک مسکن
تلفن: ۲۲۲۹۵۱۴۷
10
L2
L3(1)

پست های مرتبط

0 4418
رستوران آنتروکوت

0 3989

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

1 × یک =