رستوران لوشاتو

رستوران لوشاتو

0 4416

رستوران لوشاتو به راستی در بالاترین سطح رستوران فرنگی تهران قرار گرفته است. لوشاتو در ارائه غذاهای با کیفیت فرانسوی و سرویس دهی خوب مشهوریت دارد. یکی از چیزهایی که لوشاتو را سر زبان ها انداخته، منوی اصیل رستوران و جشن های با شکوهی است که آن جا برگزار می شود.

رستوران لوشاتو

یک منوی جمع و جور در کنار منوی اصلی رستوران قرار خواهد گرفت که برای هر مشتری فقط حدود ۳۰ هزار تومان هزینه دارد.

این منو متشکل از یک غذای اصلی است که از یکی از انواع گوشت گوساله، گوسفند، ماکیان یا ….درست شده و در کنار آن سوپ خامه قارچ، سالاد سزار، یک نوع دسر و یک نوع نوشیدنی هم سرو می شود. و نکته اینکه این منوی جمع و جور در همان سالن اصلی لوشاتو با امکانات و سرویس دهی عالی آن جا انجام خواهد شد. یعنی هم زمان با اینکه شما دارید نهارتان را در کنار دیگر افراد نوش جان می کنید می توانید از موسیقی آهنگسازان معروفی مثل باخ و شوپن لذت ببرید، یک گارسون مخصوص میزتان داشته باشید، غذای لذیذ ارزان بخورید و احترام را با گوشت و خونتان حس کنید.

رستوران لوشاتو

جشن های لوشاتو چند ویژگی منحصر به فرد دارند که هر کسی را مجبور به انتخاب آمدن به آن جا می کنند. در این برنامه ها قسمت ثابت، دادن هدیه است. لوشاتو به مناسبت های مختلف به مهمانانش کادو هدیه می دهد ( این مناسبت می تواند یک جشن ملی و یا مثلا تولد آن فرد باشد) ولی قسمت های دیگری هم در جشن هست که همیشه ثابت نیستند. مثلا گاهی سالن گل آرایی می شود و یا گاهی سبد های میوه تزئین شده سر میز مهمان ها قرار می گیرد که اینها شور خاصی را در سالن ایجاد می کنند. برنامه دیگر جشن ها هم آهنگ های درخواستی است. یعنی در آن شب خاص موزیسین های ماهر لوشاتو، باخ و شوپن گوشنوازشان را لحظه ای کنار می گذارند و به خواست مهمانان آهنگ های دیگری را اجرا می کنند.

پست های مرتبط

رستوران آنتروکوت

0 3983
رستوران دوئت

0 2279

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

20 − 4 =