جدیدترین طراحی جواهرات فشن

جدیدترین طراحی جواهرات فشن

0 1296

راینو ابزاری است برای طراحان که قدرت نامحدودی را برای ترسیمات ۲ بعدی، مدلسازی، آنالیز برای ساخت، رندرینگ و انیمیشن در اختیار آنان قرار می دهد.

 سیستم مدلسازی راینو بر اساس ( NURBS ( Non-uniform rational B-spline می باشد که یک مدل ریاضی است و معمولاً در گرافیک رایانه‌ای کاربرد دارد و برای ایجاد و نمایش منحنی‌ها و سطح‌ها استفاده می‌شود.

توسعه NURBS در سال ۱۹۵۰ و توسط مهندسان و طراحان شاغل در صنایع دریایی و هوایی و شرکت‌های خودروسازی که طراحی و نمایش سطوح به صورت دقیق برایشان دارای اهمیت بود، آغاز شد. در ابتدا NURBS تنها در بسته‌های نرم افزاری CAD مرتبط با کارخانه‌های خودروسازی کاربرد داشت، اما رفته رفته به عنوان جزئی از برنامه‌های گرافیکی استاندارد درآمد.

برنامۀ Rhino در زمینه های متنوع و وسیعی مورد علاقه و کاربرد دانش آموزان، متخصصان و صاحبان صنعت و هنر قرار گرفته است. بطور مثال، تولیدات بصری متنوع برای طیف وسیعی از انواع رسانه های تصویری، آگهی و تبلیغات، جواهر سازی، طراحی خودرو، طراحی شناورهای دریای، صنایع هواو فضا، طراحی قطعات صنعتی، طراحی انواع مختلف محصولات و تولیدات، دکوراسیون و معماری و غیره. نظر به این تنوع و استقبال، تیم طراح برنامه با افزودن قابلیتهای تخصصی و مهیا کردن ویژگیهای خاص هر رشته بصورت ضمیمه ها (Plug-ins) و نسخه های مجزای اختصاصی، Rhino را تبدیل به برنامۀ محبوب و پر طرفداری برای اصناف و هنرهای مختلف کرده است. به عنوان مثال برنامۀ RhinoGold و یا Matrix نسخۀ اختصاصی شده ای برای صنف جواهرسازان می باشد.

نمونه های  از جدیدترین جواهرات را در زیر مشاهده می کنید:

قیمت جواهرات زیر از $۲۳ تا $۶۰ هست:

قیمت جواهرات زیر از$۵۸ تا $۳۴۹ هست:

قیمت جواهرات زیر از $۳۱تا $۲۲۰ هست:

قیمت جواهرات زیر از $۷۵ تا $۱۸۸ هست:

پست های مرتبط

0 1819

0 1636

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

چهار × 2 =